Pełna Księgowość
Pełna księgowość to obowiązek dla spółek, a to z kolei powoduje iż musimy albo zatrudnić księgową i zakupić dość drogi program, albo zlecić to zewnętrznym wykonawcom. Pierwsza opcja w 80% przypadków wychodzi drożej niż rozwiązanie nr 2. Wynika to z tego iż firmy księgowe są w stanie realizować te zadania zdecydowanie taniej.
Książka Przychodów i Rozchodów
To najczęściej wykorzystywana opcja przez początkujących przedsiębiorców. Zwykle dokonują takiego wyboru ze względu na uproszczoną księgowość, którą na początku są w stanie prowadzić sami. Niestety, w tym przypadku także każdy przedsiębiorca jest zobowiązany do przestrzegania terminów i przepisów. Dlatego zalecamy korzystanie z naszych usług, od samego początku. To my będziemy pamiętać, a także na etapie startu pomożemy wdrożyć niezbędne procedury, które potem znacząco ułatwią podejmowanie decyzji.
Kadry
Świadczymy również usługi związane z rozliczaniem pracowników. Każdy kto ma za sobą zatrudnienie choćby jednej osoby na umowę o prace, posiada również świadomość tego jak wiele wiąże się z tym dokumentów do wypełnienia. W sytuacji gdy obsługę pracowników przejmują nasza firma, nie trzeba się już więcej martwić o znaczenie skrótów ZPA, DRA itd. Wszystkim spokojnie i rzetelnie się zajmiemy pozwalając Tobie poświęcić czas na obszary przynoszące 80% zysków.
FAQ
Czy będę mieć dostęp do dokumentów?
Oczywiście, wszystkie dokumenty Twojej firmy są dostępne w siedzibie firmy Sefin. Dodatkowo istnieje możliwość przeskanowania wybranych - np. faktur w celu naprawy w ramach gwarancyjnych.
Co się dzieje w przypadku kontroli ZUS, US?
Najczęściej klienci korzystają z możliwości udzielenia pełnomocnictwa naszym specjalistom w celu reprezentowania ich przed organami kontroli.
Jak mogę sprawdzić czy biuro wywiązuje się z umowy?
W zależności od potrzeb klienta istnieje wiele możliwości. Najczęściej wystarczają kopie deklaracji przesyłane na wskazany w umowie adres e-mail.
Czy muszę osobiście dostarczać dokumenty do biura?
Od klientów z Warszawy dokumenty są zbierane z wykorzystaniem środków własnych firmy Sefin. Nie ma więc potrzeby angażowania dodatkowych osób i generowania zbędnych kosztów.
Dlaczego warto?
Największa korzyść wynika z tego, iż dokumentacja finansowa Twojej firmy trafia pod opiekę profesjonalistów zajmujących się tym od kilku lat. To na nich spoczywa odpowiedzialność za pamiętanie i przypominanie o terminach o których Ty, już nie musisz pamiętać. Zyskujesz w ten sposób cenny czas który możesz poświęcić na tematy priorytetowe dla Twojego przedsiębiorstwa.
Nasi klienci najbardziej doceniają to iż, nasi pracownicy przywiązują dużą uwagę do dokumentów dostarczanych do biura. Dzięki temu na podstawie wcześniejszej historii są w stanie przypominać o brakujących fakturach, które wcześniej pojawiały się regularnie lub w związku z logicznym ciągiem powinny zostać dostarczone.
Chętnie przejmiemy
odpowiedzialność za:
- Prowadzenie finansów Twojej firmy
- Teczki pracowników
- Kontakty z ZUS, wysyłanie deklaracji, reprezentowanie w czasie kontroli
- Raporty finansowe
- Kontakty z US, wysyłanie deklaracji, reprezentowanie w czasie kontroli
Jak współpracujemy z klientami?
1
Oferta
Pierwsze spotkanie poświęcone jest zwykle przedstawieniu oferty, wraz zapisami umowy. Na tym etapie wyjaśniamy wszelkie wątpliwości oraz udzielamy odpowiedzi na pojawiające się pytania.
2
Dostarczenie dokumentów
Po podpisaniu umowy, klient zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów księgowych do biura w ustalonym terminie.
3
Prognozy
Biuro na podstawie dostarczonych i zaksięgowanych dokumentów przygotowuje prognozy związane z opłatami (ZUS, US)
4
Przypomnienie
Dwa dni przed terminem zapłaty wysyłamy przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności.
Umów się na spotkanie